Coffee People on Eesti avangard kohviröstla, kelle eesmärgiks on pakkuda üle maailma parimate väikekohvifarmerite käsitöökohvi.
Koostöös kunstnik Marju Tammiku ja disainer Margus Tammikuga loodi uus brändikujundus Coffee People, mis pälvis Eesti Disainiauhinnad 2015 Parima Pakendi tiitli ning Kuldmuna 2016 Hõbemuna.
Coffee People haaras laialdaselt meediatähelepanu uuendatud showroom'i sissepühitsemisega Colombia indiaanihõimu Inga Aponte kohvifarmerite poolt. Sama indinaanihõimu väljaaitamisest narkokaubandusest erikohvi know-how jagamise ning tootmise arendamisega võideti Rootsi Äriauhinnad 2016 tiitel Parim jätkusuutlik ettevõte.
Antud aktsioon pälvis koostöös Corporega Kuldmuna 2017 Suhtekorralduse auhinna ning Baltikumi PR võistluse PR Impact 2017 võidutiitli. Loodi Coffee People'ile oma äratuntav kvaliteedimärgistus ja interjöörikujundus, mida levitati üle Eesti toodet pakkuvates kohvikutes ja restoranides ning kvaliteetse brändikeelega eripärane ürituste kohvilett, mis pälvib üritusturundajate tähelepanu eraettevõtetest avaliku sektorini. Erilisena toodi haruldane Geisha kohv Ice Chemexis ja champagne koosluses suveüritusena gurmaanidele maitsta (projektijuht Britmarii Kroon-Kesa).
Ettie Mikita oli Coffee People'i turundusjuht.
Brändiuuendus
Koostöös kunstnik Marju Tammiku ja disainer Margus Tammikuga loodi uus brändikujundus Coffee People, mis pälvis Eesti Disainiauhinnad 2015 Parima Pakendi tiitli ning Kuldmuna 2016 Hõbemuna.
Coffee People haaras laialdaselt meediatähelepanu uuendatud showroom'i sissepühitsemisega Colombia indiaanihõimu Inga Aponte kohvifarmerite poolt. Sama indinaanihõimu väljaaitamisest narkokaubandusest erikohvi know-how jagamise ning tootmise arendamisega võideti Rootsi Äriauhinnad 2016 tiitel Parim jätkusuutlik ettevõte.
Antud aktsioon pälvis koostöös Corporega Kuldmuna 2017 Suhtekorralduse auhinna ning Baltikumi PR võistluse PR Impact 2017 võidutiitli. Loodi Coffee People'ile oma äratuntav kvaliteedimärgistus ja interjöörikujundus, mida levitati üle Eesti toodet pakkuvates kohvikutes ja restoranides ning kvaliteetse brändikeelega eripärane ürituste kohvilett, mis pälvib üritusturundajate tähelepanu eraettevõtetest avaliku sektorini. Erilisena toodi haruldane Geisha kohv Ice Chemexis ja champagne koosluses suveüritusena gurmaanidele maitsta (projektijuht Britmarii Kroon-Kesa).
Ettie Mikita oli Coffee People'i turundusjuht.
Brändiuuendus
Copywrite
Srateegiline turundus
Üritusturundus
Röstla avamine
Kampaaniad
Sotsiaalmeedia
Disainiauhinnad 2015 Parim Pakend / Kuldmuna 2016 Pakend Hõbemuna / Rootsi Äriauhinnad 2016 Parim Jätkusuutlik ettevõte / Kuldmuna 2017 Suhtekorraldusauhind / PR Impact 2017