Surfilaager on Eesti ainus lifestyle festival, mis keskendub surfi kui elustiili nautimisele. Koos Eesti Purjelaualiiduga korraldatud festival on pühendatud surfiõppele ja praktikale. Ürituse meelelahutuslik pool kontsertide ja lasteprogrammiga meelitab igal aastal kohale tuhandeid puhkajaid.

Festivali kommunikatsiooni oleme teostanud alates 2014. aastast. 2016. aasta festivali korraldasime koostöös ETRE Creative Agency’ga alates programmist, tehnilisest teostusest ja sponsorlussuhetest lõpetades kommunikatsiooniga.

Festivali aitas reklaamida Kanes Surf Challenge, kus 6 Eesti tuntud inimest õppisid parimate võistlussurfarite käe all lühikese aja jooksul purjelauaga sõitma. Ettevõtmine sai meedias suure tähelepanu ning võitis Taevas Ogilvyga kahas Kanes limonaadile Kuldmuna 2016 Hõbemuna promotsiooni kategoorias. 

Festivali korraldus 2016:
Programm
Kommunikatsioon
Sposorlussuhted
Surf Challenge formaadi loomine  

Kuldmuna Hõbemuna 2016 Promotsioon