STRATEEGILINE NÕUSTAMINE
Anname ülevaate, millistes sotsiaalkanalites on vajalik olla, millist kõnetooni kasutada ning millist kuvandit oma organisatsioonist luua. Foursquare või mitte foursquare või hoopis linkimine Linkedin professionaalidega, et “like” ja “love” elustuksid reaalse ostusooritusena.
RISTMEEDIA
Ristmeedia on kogu kommunikatsiooni transpordisüsteem Sinu teenistuses. Toode, mida reklaamitakse televisioonis, millest räägitakse populaarse blogija postitustes, katsetatakse Youtube’s ning mille kõige ilusamat külge kajastavad Facebooki ja Instagrami vloger'id ja blogijad. Ristmeedia loob väärtust ka ürituse kommunikatsioonivahendina.
SISULOOME
Hoolitseme Sinu ettevõtte igapäevase suhtluse eest sotsiaalmeedias. Üldine kommunikatsioon, kampaaniate korraldus ning klientide sõnumitele vastamine. Loome virtuaalse sekretäri, kes lisaks "imeheale kohvile" oskab teha häid pilte toodetest ja teenustest ning pakkuda klientidele sotsiaalmeedia võimendusel sobivaid lahendusi.
BRÄNDISAADIKUD
Kes on Sinu brändi tuntud austajad? Kas need on erinevate eluvaldkondade esindajad või kindel sihtgrupp, kes testivad tooteid, jagavad kogemust ning soovitavad seda oma järgijaskonnale? Uuringute kohaselt mõjutab sõbra ostuotsust 59% võrreldes 40% reklaamisurvega. Analüüsime õige sihtgupi suhtluskanaleid ja leiame sõprade kõrvale sobivad kuulsused - olgu need siis filmilinalt või Youtube’i kulissidest.